دیالیز به بهبود عملکرد کلیه ها کمک خواهد کرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز به بهبود عملکرد کلیه ها کمک خواهد کرد

این دیالیزی کمک به بهبود عملکرد کلیه؟ اگر شما یا یکی از اعضای خانواده است که با نارسایی کلیه مواجه و مورد نیاز شروع دیالیز، از خود بپرسید اگر دیالیز یک درمان تعمیر کلیه است.

عملکرد کلیه کاهش

در حال حاضر، بسیاری از اختلالات می CKD را آغاز کند. اگر درمان به طور موثر نمی شود، اغلب بیماران نارسایی کلیه در طول زمان داشته باشد. کلیه ما ارگان های اصلی می باشد، بنابراین بیماران لازم نیست برای شروع دیالیز مگر اینکه عملکرد کلیه خود را کمتر از 15٪ علاوه بر این، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که با نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود و یا بیمار برخی از عوارض خطرناک، باید قبل از شروع دیالیز.

دیالیز و کلیه شکست

دیالیز تصفیه خون، که می تواند تمام مایعات و مواد زائد اضافی از بدن از بین بردن است. بنابراین، دیالیز می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و نگه داشتن بیماران از حیات اولیه. این تنها کاری است که دیالیز می تواند کمک به کلیه ها آسیب دیده انجام شده است. با این حال، دیالیز می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. بیشتر بیماران همچنین می توانید عملکرد کلیه خود را پس از شروع دیالیز به تدریج کاهش می یابد.

آیا درمانی است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟

از آنجا که دیالیز می تواند به این هدف، برخی از درمان های دیگر است که می تواند به بهبود وضعیت کلیوی مورد نیاز است دست یابد. در حال حاضر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و آلودگی نور درمانی خون مفید هستند. هر دو می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها برای ارائه تغذیه کافی و اکسیژن به سلول ها و بهبود کلیه ذاتی خود ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. در موارد شدید، بیماران ممکن است حتی مجبور به انجام درمان با سلول های است که می تواند ساختار کلیه بازسازی است، اما بسیار گران قیمت ساقه.

اگر شما به دنبال برای درمان به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید گزارش آزمون، شرح بیماری بیماری kidney-support@hotmail.com خود را ارسال. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا می تواند به شما چند پیشنهاد را با جزئیات را.





:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: